2009-07-19


jag och alva :)






alva åkte karusell,
lägg märke till att vi har skrivit nummret på armen ifall vi skulle tappa bort alva ;p
smart va? ;)




hejsan alla glada :)
blev väckt av mamma idag klockan tolv.. dom skulle iväg på nått ;p
så jag gick ner till tv'n och kollade allt sög, så jag somnade på soffan,
sen ringde mamma igen vid 3 och jag blev typ as rädd av telefonen,
iallafall gick jag in i elementet & börja blöda ;o
hatar att vara nyvaken ;ooo

idag händer det väl inte så mycket x)
ska nog vara med sofie (:
efter jag har duschat och sånt :)
sen ska vi hämta min moppe hos maja :)
och min hjälm hos isak ;p
jag har utspridda saker överallt :D
haha!
iallafall så ska joszie hjälpa mig med en sak sen :)
ska bara tacka hon på förhand  :)

det blir kanske att jag & sofie sticker till sebbes
stuga med jocke, sebbe och oskar :)
om vi orkar :p haha!
 isåfall följer kameran med :)
pussss hej  <3

alva, jag och maya :)


Kommentarer
Postat av: SOFIE the BEST

MEN SÖT MAYA! haha

2009-07-19 @ 17:28:16
Postat av: ceelinee ♥

vilka snygga pilot glasögon och hippieband! :]

2009-07-21 @ 00:36:34
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0