BROR!

bror du fattar inte hur saknad du är!
hur mycket jag behöver dig just nu,
att du är där just nu kan jag leva med
men jag kan inte leva med att du har det så fucking svårt.
att jag inte kan finnas för dig, jag vill kämpa med dig,
ha det som du har, för jag kan inte kämpa för dig,
men jag  vill kämpa med dig!
bror jag vill att allt ska va som förut när du var med oss,
då du följde till norge och vi hade roligt, vi kunde skratta och leka,
ingenting skämdes vi för, bror fan kom hem låt allt vara över!
jag behöver dig mer än någonsin du är så himla saknad,
jag vill bo med dig, gå igenom allt med dig, och lämna allt
lycklig och fri och komma tillbaka till familjen,
jag vet att du kommer klara det,
och du har kommit långt på vägen!
jag vet att det är jätte jobbigt bror men
du klarar det jag tror på dig okej?
jag finns här hemma då du kommer och jag älskar dig
idag, imorgon förevigt, för du är en del av mig bror
du är den som jag alltid kan snacka med och som
finns för mig!
jag vet att du inte kommer läsa detta pga att du vet inte
att jag skriver på denna sida, och jag vet inte om jag
kommer berätta det just  nu men någon gång ska du
få veta, och känna allt det jag kände just då..
JAG ÄLSKAR DIG BROR!


Kommentarer
Postat av: jennifer

fint skrivet :D

2009-07-13 @ 23:35:26
URL: http://hallonzplitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0