kvälleeen :)

aaa :) då har man varit i junsele och grattat sölve, 70år :p
det var inte så kul.... det sög :m
men jag fixade hans dator :m STOLT :m
på vägen dit regnade det as mycket!
och det blixtrade jätte nära bilden så både jag och
mamma skrev rakt ut som på filmer :m
hah! sen fick vi panik och stängde av mobilerna...
aaaa usch det var läskigt!
vet att  jag bara har suddiga bilder men
det får ni ta :) 
jag var in på macken och köpte sofies mode 
för roligt! haha antingen var det bara i min eller 
så har dom gjort fel :m 
för jag fick typ dubbelt av allt :p haha! 
ganska fult vare :)
pusss



 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå ;) snygg mette

2009-07-14 @ 23:00:51
Postat av: Anonym

du är snygg mette!

2009-07-15 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0