19 oktober

hejsan :)
nu har jag varit på vårdcentralen med mamma,
jag hade "bara" vanlig influensa..
sen var jag till syster (sandra) som har börjat jobba
igen som frisör, vi köpte fina blommer och beställde tid :)
mamma klippning, och jag kanske ska locka håret,
permanenta.. funderar på att slinga det också,
får se hur mycket pengar jag har efter GBG
och sånt :)
om jag nu kan fara :o
iallafall är det ju halloween om två helger :o
vet inte vad man ska göra :o
eller jag ska vara i Östersund iallafall :)
så blir väl nått skojjigt :)

hoppas bara jag är frisk till torsdag :)
febern har iallafall gått ner(:
och det är jätte många som har skickat och skrivit krya på dig:)
och det värmer verkligen :)


PUSSSS

uppochner :)fejkleende men det får alla leva med :)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Sitter hemma och är förkyld som ett as, glor på roliga klipp på youtube :P vad gör du själv?

2009-10-19 @ 14:53:26
URL: http://vissenisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0