saknad!

lyckades göra två inlägg :o typiskt jag :o

jakob jag saknar dig så himla mycket, kommer vi träffas i jul eller inte ?
kommer vi nånsin träffas igen? du är en underbar kompis, och jag saknar dig som fan!
du finns alltid där, och jag kommer alltid finnas för dig, stötta dig igenom allt!
allt du behöver hjälp med hjälper jag dig med, det är så kompisar gör för varandra,
bara för att jag bor typ 80 mil eller nått sånt, nu överdriver jag väl, men det känns så,
våran vänskap ska inte förloras på att vi bor så långt ifrån varandra va ? :o
vi snackade alltid as mycket förut!
och jag saknar det!
jag saknar dig,
allt som har med dig att göra! :o
jag ska fan komma till dig snart! :o
aja ska sluta skriva!
 

pussssssssssssss misss you

Kommentarer
Postat av: elise

frågestund på bloggen, alla som frågar något får en länkning :)

2009-10-21 @ 18:55:42
URL: http://.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaack:D vet inte :(

2009-10-21 @ 22:50:40
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas de :)

2009-10-22 @ 11:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0