5 december

hejsan idag var jag på barnkalas till alva körde bilen dit och hem :) trodde det var halt och att jag skulle köra åt helvete men det gick kanoners :), Iallafall gjorde ju jennifer om min blogg igår :) Längtar som fan tills jag ska till ÖSTERSUND ska bli så jävla roligt :D fast hatar bussresan dit :o den kommer fan ta livet av mig om jag inte hittar min gamla bärbara dator ;) as dålig men vad gör man inte för att kunna roa sig på en buss i typ 4-5timmar :o nu ska jag nog spela lite tetris på facebook haha nörd jag är :) saknar alla er i östersund :( <3




Min alva :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de dära Sandras barn??

2010-12-07 @ 20:23:56
Postat av: mette

yes :)

2010-12-07 @ 20:32:53
URL: http://mettsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

men, då är väl du kusin till pernilla och jessica och dom oxå, eftersom du är syster med sandra?

2010-12-08 @ 09:15:34
Postat av: Anonym

sv; nej alltså min mamma är tillsammans med Lars Göran Sandras pappa så då blev de ju typ så :)

2010-12-08 @ 11:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0