6 december

Hejsan =) efter skolan drog jag och Benita till stan och kollade på lite kläder hon ville ha och en ny ögonbrynspenna till mig :) sen drog vi hem och hon fixade mina ögonbryn tog en jävla lång tid för det var så mycket vi höll på med emallan också blir dom alltid ojämna det tog typ 3 timmar (y)

menmen vet inte hur jag ska få till dom imorgon ;o mina ögonbryn slutar fan i mitten av där det går upp ;s skabbigt kan inte visa mig utan smink :m men sen så spelade vi tetris och lyssnade på musik och chattade med folk bla Jocke och hans hoooomies :D fett nice :D

Jag gjorde nästan klart Religonssaken när jag kom hem också fick hjälp av mamma som kan allting :D så glad att jag har henne annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort ;) haha, har några frågor kvar bara :)
nu ska jag snaart ringa lilllaaa sööötaaa jocke och kolla vad han håller på med/håller hus  =)
 Benita kanske också ska med till Östersund jag blir fan mer och mer taggad för resan :D
as kul nu ska jag sluta skriva :D haha aja
seeeeeyaaah :)


mina ögonbryn haha fan skabbig bild bjuder på den :m

/ Mette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0