7 december

hejsan :) allting kommer faktiskt bara närmare och närmare...

Onsdag: vi ska göra någonting med några i skolan som går öhh... idrott ? kanske (a) och då var vi så få killar i klassen så dom var tvungen att ta ut några tjejer dom tyckte var "sportiga", "starka" och bra på att "prata".
Jag blev vald till kill laget med nån annan tjej i klassen isabelle iallafall åh nån mer ;) tror dom tog mig för att jag är bra på att snacka (a) inge rädd av mig :D haha men jag är nog ganska sportig och stark också tror jag :m HAH


Torsdag på skolan: nån mer idrottssak med dom där idrottarna.



Torsdag till Söndag: Östersund med mina pullor :D ska träffa min söta jocke och massa andra betydelse fulla personer :D festa som aldrig förr eller vad säger vi flickor ? :D

På tisdag: Muntlig redovisning om någonting i information och layout.. vet inte riktigt vad :D

sen vet jag inte om det är någonting mer planerat men det är det säkert :D nu gäller det bara för oss att kirra någonstans på ett BRA ställe att sova och sen är det bara att festa som aldrig förr som sagt :D

Nu ropar mamma att maten är klar :) kanske blir nå mer inlägg ikväll vet ej :D ska ju se dhw klockan 9 :)

Seeyaaah! :)




Min älskling :)

/ Mette





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0