jennifer gästbloggar

Har fixat en ny design åt mette nu och tagit bort de rosa, så jag hoppas hon är nöjd! =) Och det jag vill ha som ett tack är att hon ska börja blogga igen, tror det är fler som håller med mig om de! När jag ändå gästbloggar kan jag passa på att skriva lite om henne. Jag och hon har känt varandra hela livet tror jag, för min pappa och hon är tremänningar (tror jag det är). Vi har umgåtts många somrar i stugan osv. Men när du bodde här sågs vi mycket oftare, minns när vi skulle åka buss från rätan och vi trodde det va en två våningsbuss, fast det inte va det.
Och sen va vi med varandra nästan en vecka i sträck, vi hann bli väldigt tighta under den tiden, minns att jag ville ha barnbidraget precis som du, haha. Sen gick vi på stan och jag köpte vad som helst bara för att jag kunde, sen blev inte min mamma så glad, haha men kul hade vi iallafall! Vi hann med så mycket dom dagarna och jag hade så himla kul, perfekta dagar. Sen när du flyttade tappade vi kontakten helt, vi pratade nästan ingenting alls på några år. Men i år började vi prata mer, umgicks i rätan och vi lärde känna varandra igen. Vi hade väldigt roliga dagar i rätan, när vi cyklade till kraftverket med picknick, åkte till barkis och badade, alla kvällar med göteborgarna och alla soliga sommardagar. Hade så sjukt kul.
Hände dessvärre saker som inte va lika kul också, men jag hoppas jag gjorde de jag kunde för att göra det lättare. Men vi klarade oss igenom det, du klarade det så himla bra min vän, du är stark. ♥ Är glad att vi hållit kontakten efter rätan, vi har träffats i stan, vi har pratat i telefon, sms, på msn och fb. Du har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta och det kommer du alltid ha. Längtar till helgen då vi ses, vi kommer ha så grymt kul. Jag älskar dig. ♥ OCH EN SAK, TAGGA METTE!!! :D vad gör vi? NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: mette

men sötis :) det blev jätte bra :)

jaa vi hade det as kul, jaa det minns jag också med bussen och vi ba men kan vi inte få gå upp ? sen tänkte jag ju försöka öppna så vi skulle få gå upp men jag nådde inte :/ knas jag saknar dig som fan,.. det ägde att vara med götreborgarna det ska vi vara nästa sommar också :D ganoners va kul de va! :D



ne det blev ju fail på slutet, men ingenting du kunde göra åt..



mer än att du ska festa som aldrig förr nu i helgen som kommer :D as kul :D taggad som faan :D

2010-12-05 @ 01:48:57
URL: http://mettsan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: du är fin älskling! :) haha, jaa så sjukt kul vi ska ha! saknar dig jättemycke, du är en av mina bästa. love u

2010-12-05 @ 22:57:48
URL: http://jenniferolofssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0