lycklig tjej!

fick nyss ett samtal om att dom har fixat lokal och att i kan slagga där :D
det blir fan as kalas! Så imorgon bär det av till Östersund nice som fan! Och benita du måste fan följa på torsdag annars jävlar! ;)



Jag nu efter skolan!

Iallafall var jag på banken idag och fick en ny kod till internet banken eftersom jag aa vet inte vad som hade hänt. Sen gick jag och köpte lösnaglar eller typ någonting sånt till tres, hon orkade inte gå in x)

efter det ringde flum bea och sa att vi skulle gå upp till bikbok för att hon hade hittat tröjer som kostade 99 kr och annars skulle dom kosta 299kr så jag fick göra ett impuls köp och köpa en men jag har egentligen fan inte råd men det skiter jag i :o hahah :)  sen när jag skulle betala där gick benita och therese ut genom larmet och det började pipa, så då trodde dom att det var benitas tröjer som pep, att de kanske inte hade tagit bort larmet, så medans dom kollade det gick jag och tres ner och bort för att möta en kompis som skulle ge oss en sak. MEn då ringde bea och sa att dom trodde att vi hade baxat nått och vi fick gå tillbaka -.- vi gick genom larmsaken 239480 gånger och ibland pep den och ibland inte och efter typ en kvar för att få reda på var det var så var det tres parfym flaskor som pep för hon hade fått dom från cubus... :o hahahah så jävla fail! aja seeeyaaah! :)



Tröjan jag köpte den långärmade!



IMORGON DRAR VI TAGGA SOM FAN CHEJER!


/ Mette

Kommentarer
Postat av: treeeees

heheheheheehhehehehhehe ooopz (a)

2010-12-08 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0