snart bär de av

jaa då åkte snyggingen mr x hem då :( as boriiiingg... 

men iallafall så ska jag till östersund imorgon så ska nog börja packa snart ;)
drar direkt efter skolan med benita och erik. Åker med dom till solle och sen hoppar jag in i mammas bil,
hoppas på att få övningsköra men mamma tycker det är för halt -.- as drygt.. 
eftervägen ska vi hämta upp patricia som också ska med oss till östersund och festa =D 
sen blir det bara att umgås med folket =D

kul att alla typ skriver på facebook, "fredag imorgon, 100 dagars festa lös som fan" 
då känner man bara YES va kul med typ 465 dagar tills man tar studenten -.- de sög ju balle kan jag lova. 

ne nu ska jag packa =)


sen blir det sova skönt i sängen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0