29/1

Idag har man städat hela lägenheten själv, sjukt drygt men eftersom mamma kommer hem från luleå måste man ju  =) 

Iallafall så spårade det i fredags vill inte ens prata om saken typ.. haha så pinsamt äre.
Tur att man har underbara vänner som tar hand om en! =D :*
Igår gjorde jag inte ett skit var hemma hos tres ett tag innan vi drog ut och åkte bil, sedan drog jag upp till lisa och david orkade ej tränga ner mig i soffan så la mig i sängen och somnade HAHA, sen vaknade jag av att nån random ringde så jag började gå hemåt men sen kom tres och hämtade mig när jag hade gått lite mer än halva vägen typ, det var lite små kallt iallafall haha =)
ikväll blir det bara att vara hemma tror jag och mamma kanske ska kolla på Wallander om det är nått avsnitt ikväll sen ska jag väl plugga lite också har inlämning i historia imorgon -.-
Sjukt jävla less på dig nu hoppas du förstår det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0