tvätt, plugg och ?

åkte hem direkt efter skolan fick skjuts av therese! fett snällt =)
när jag kom hem var det tvättstugan som gällde och det gör den forfarande, sjukt jobbigt.
jag lämnar alltid framme tvätten & det är inte bara ett tag!
medans jag tvättar håller jag på att plugga, eller håller på vad ett STARKT ord, haha ska börja (:
man kanske ska ta och börja med denna?
men jag har iallafall något roligt att se fram emot när jag är klar med tvätten och lite av pluggningen för då ska jag ut med bilen och vara med Lisa, Patricia, Morgan & David!
ingen aning vad vi ska göra med det lär ju bli nått kul, hoppas jag! haha

Bild kommer senare på puddingarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0